Megint fennakadás van a balatoni vasútvonalon, gázolás miatt pótlóbusz jár
Egy baleseti helyszínelés miatt késésekre és pótlóbuszokra kell számítani.
Egy baleseti helyszínelés miatt késésekre és pótlóbuszokra kell számítani.
Az oldal a MÁV térképes adatbázisának adatait jeleníti meg. A készítői nem állnak kapcsolatban a vasúttársasággal.
A MÁV-csoport vezérigazgatója azt mondta, az audit a jövő hét közepére elkészül, azután döntenek majd a hogyan továbbról.
Megy a gőzös, megy a gőzös Batidára. A batidai, batidai birtokára.
„Ez az igazi kuriózum, az egy nap késéssel érkező pótlóbusz” – kommentálta Vitézy Dávid azt, ahogyan Lázár János reagált a MÁV szombati összeomlására. Vitézy szerint Lázár „a rendszerváltás óta eltelt évtizedek legkudarcosabb közlekedési minisztere”.
A MÁV-vezér szerint késő estére rendbe hozták a meghibásodott sorompót, de „valami biztosan nincs rendben”, ha fél napig tartott.
Bárki is tette, tudta, mit csinál – mondta Óscar Puente.
Első körben csak a pályák üzemeltetését veszi át a GYSEV, a személyszállítási szolgáltatás ellátását csak fokozatosan.
A politikus szerint a kormány „a semmit próbálja reformmá sminkelni”.
Több vonalon is műszaki hibák nehezítik a közlekedést, Piliscsaba és Esztergom között vonatok helyett buszok járnak.
A magyar állami vállalat nem küldött késési adatokat a jelentés készítőinek, így a megbízhatóságra nulla pontot kapott.
A vezetőség ezért úgy döntött, hogy januártól Országos Haváriaközpontot hoznak létre.
Az utóbbi két hétben ez már a harmadik ilyen eset.
Kedvezményeket és mentesítő vonatok indítását is bejelentette a MÁV a csütörtökön kezdődő női kézilabda-Európa-bajnoksághoz kapcsolódóan.
Néhány vonalon így is nőtt a menetidő a hétfő esti hiba miatt, de ott is hamarosan helyreáll a menetrend – ígérik.
Miközben több helyen is fennakadások voltak a vasúti közlekedésben, Lázár János egy DK-s politikussal közösen bejárták a Kőbánya-Kispest vasútállomást.
Hegyi Zsolt közúti hasonlattal szemléltette a helyzetet.
Letört áramszedő, leszakadt felsővezeték, rosszul lett utas, elromlott váltó: kimaradt járatok, késések szinten minden elővárosi vonalon a főváros környékén, és messzebb is.
Az új, olcsóbb vasúti tarifarendszer miatt annyian vonatoznak, hogy nem csökkent a jegybevétel, ez azonban a működési költségek 3 százalékát sem teszi ki.
A Hitachi megoldása segíthet dekarbonizálni a brit vasutat, de más országokban is hasznos lehet a cég által fejlesztett új vonat.